Monday, July 16, 2012

Mangkuk-Hayun main buaian ….


Hahahaha… takde apa yang aku nak cakap atau tulis pun dalam blog nie. Malas dah, aku nie dah tua, bukannya macam blogger-blogger baru yang berjiwa orang muda.

Lagipun aku nie makan gaji, sibuk bekerja untuk mencari sesuap nasi buat keluarga.

Oleh yang demikian, uruskan hal sendiri lagi baik dari menyibuk hal-hal politik Negara nie, bukannya aku dapat untung apa pun.


Papa Gomo APA

Tapi untuk malam nie, aku nak sentuh sikit tentang blogger-blogger hebat seperti PapaGomo & APA….

Aku dengar depa ada bertumbuk baru-baru nie, tapi yang aku kesalkan hal kecik macam nie pun sampai boleh ada orang ‘ketiga’ yang cuba menanguk di air yang keroh keluarkan dalam blog depa yang akhirnya beri kesan buruk kepada BN gak….

Cuma kalau korang tak berpuas hati sesame sendiri, tak yahlah sampai keluarkan gambar kereta, rumah `musuh @ pesaing’ korang. Tu dah melampau….

Okeylah, pak cik nak berambus dulu kejap…. Nak layan video Anwar Brahim kejap …. Chow chin chowwww…. 

No comments:

Post a Comment